Vi vill göra i skillnad i samhället för så många människor som möjligt. Genom att samverka med andra parter blir vi både skickligare och bredare i det uppdraget. Genom sådana samarbeten kan vi tex. erbjuda utbildning i musikproduktion som håller världsklass och en bibelskola i en unik församlingsnära miljö.

• Teamträningsskolan Norr

På teamträningsskolan kombineras teoretiska och praktiska studier ute i församlingsmiljö där du får utvecklas som människa och i din tro. Ett år där du lärjungatränas utifrån dina gåvor.

• Equipping the Church

För alla som önskar utvecklas i tjänst och växa i sin funktion utifrån den lokala kristna församlingens uppdrag. En kurs för att utrusta troende för tjänst i europeisk församlingsmiljö, eller i yttre mission.

• PLP NORR – Pastors och ledarskapsprogrammet i Norrland (i samverkan med ALT)

Det fyraåriga pastors- och ledarprogrammet är för dig som inriktar dig på tjänst som pastor, församlingsledare eller missionsarbetare. Utbildningen är en gedigen teologisk ledarutbildning.

• ILM – Internationell Låtskrivning och Musikproduktion

Utbildningen ger dig som redan har baskunskaper i låtskrivande möjlighet att utveckla dina färdigheter i både låtskrivande och musikproduktion.

• SIM – Songwriting for an International Market

Söker du någonting annat? Hitta din utbildning hos oss

Vi erbjuder det du behöver för vidare studier på grund-, gymnasie- och högskolenivå.
På skolan finns många olika kurser, allt ifrån vård-, teologi- och transport- till språkkurser på olika nivåer.
Denna blandning berikar alla.